بهشت نیاز

متن مرتبط با «ادای» در سایت بهشت نیاز نوشته شده است

ادای دِین

  • نیلوبلاگ

    همیشه نسبت به چند بحث در مورد ائمه علیهمالسلام احساس شرم و احساس دین میکردم. دربارهی امام جعفربنمحمدالصادق علیهالسلام فداش بشم، و حضرت زهرا سلامالله علیها و شاید امام سجاد علیهالسلام _که این مورد رو فعلا یادم نمیاد_ . چرا؟ چون شاید وقتی در این زمینهها وارد گفتگو میشدم شنوندهی بحث بودم و طرفِ گفتگو چیزی میگفت و من هم که اطلاع درستی نداشتم چیزی برای گفتن نداشتم یا اشتباها مطلبی دیگر رو میگفتم اما بعدها پاسخش رو پیدا میکردم ولی دیگه اون آدمها نبودن که جواب رو بهشون بدم که هم مطلع بشن هم تهمتی که به...

    ادامه مطلب